Curiosity marketing
Wim Verhoeven merkverbeteraar

Maak mensen nieuwsgierig. Bouw aan je merk met journalistieke technieken. Schrijf een fris, oprecht en boeiend verhaal.

En als je je verhaal nu eens liet drukken?

Stel je voor. Marketing op papier. Een boekje. Een magazine. ‘Ben je gek geworden? Dit is de 21ste eeuw, man!’ Dat weet ik wel. Maar lees misschien toch even verder… 

Slappe kost over wijn

Onlangs zat er een prachtige, glanzende wijnbijlage bij een kwaliteitskrant. Op mooi papier en vol mooie wijngaarden, mooie wijnmakers en mooie crus. De adverteerders waren ongetwijfeld apetrots. Maar wàt een gemiste kans! 

De vijf harde wetten van commerciële content

Storytelling! Native advertising! Branded content! Marketeers worden steeds vaker een beetje journalist om die nieuwe, wispelturige consument te bereiken. In dit stuk vind je vijf criteria om dat écht goed te doen. 

You're part of the game

De samenleving verandert snel. Ook het nieuws. Of beter: ook de manier waarop mensen zals jij met nieuws omgaan.

Wat boeit je vandaag? Wat is nieuws voor jou? Hoe denk je over journalisten? Waarom brengen de klassieke media amper goed nieuws ? Waarom bereiken ze zo weinig jonge mensen?

Wat kunnen bedrijven, organisaties en individuen doen om nieuws te maken van hun innoverende projecten?

Vul je e-mailadres in. Ik stuur je ongeveer een keer per maand een update over mijn missie om op deze vragen een antwoord te vinden. Met verhalen die je op ideeën brengen.

Ik geef je de toelating om mij via e-mail te informeren over nieuwe artikels, initiatieven en aanbiedingen van iedereenbenieuwd.be.

Omwille van GDPR is jouw expliciete toestemming vereist. Aanvinken dus.

Er staat een uitschrijfknop in elke e-mail die ik je via de mailinglijst stuur. Als je daarop klikt, wordt jouw e-mailadres uit mijn lijst verwijderd. Je ontvangt vanaf dat moment geen updates meer over iedereenbenieuwd.be. Ik behandel je persoonlijke data met de grootste zorg en respecteer jouw privacy.